Opšti uslovi prodaje

Poštovani kupci,

posetom ili kupovinom u internet prodavnici https://www.ommade.rs (u daljem tekstu: “OM MADE internet prodavnica”) prihvatate naše Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Opšti uslovi se primenjuju isključivo na teritoriji Republike Srbije.

Stranice kao i ostale usluge OM Made internet prodavnice (kupovina putem OM Made internet prodavnice uz dostavu), mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korišćenje, a na način i u skladu sa uslovima navedenim u nastavku.

Molimo Vas da pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. OM MADE internet prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova. Izmenjena verzija Opštih uslova će biti dostupna na našem sajtu www.ommade.rs.

  1. PREDMET OPŠTIH USLOVA

Opšti uslovi definišu postupak registracije, naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranici www.ommade.rs (u daljem tekstu: “Internet stranica“).

  1. PRODAVAC ROBE

Prodavac robe OM MADE internet trgovine je OM MADE d.o.o. Sirig, sa sedištem u Sirigu, na adresi Dobrovoljačka bb (u daljem tekstu: “Prodavac”).

  1. KUPAC ROBE

Kupac robe je svaki posetilac OM MADE internet prodavnice, koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, pošalje narudžbinu, pa artikal plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave) ili uplatnicom.

Da biste vršili kupovinu putem OM MADE internet prodavnice, morate imati najmanje 18 godina.

  1. REGISTRACIJA

Prilikom posete naše OM MADE internet prodavnice i pre realizacije kupovine, imate mogućnost da se registrujete i otvorite nalog na našoj OM MADE internet prodavnici. Registracija i otvaranje naloga Vam čini svaku sledeću kupovinu bržom i jednostavnijom.

Proces registracije je jednostavan i možete ga brzo obaviti u svega par koraka. Odaberite opciju „Registruj se“, navedite ime i prezime, adresu elektronske pošte, kreirajte korisničko ime i upišite željenu lozinku. Nakon potvrde dugmeta „Uloguj se“ dobićete podatke za registraciju na navedenu adresu elektronske pošte. Da biste potvrdili registraciju potrebno je da pratite instrukcije iz navedene elektronske pošte.

Prilikom registracije, snosite odgovornost za tačnost i potpunost unetih podataka prilikom registracije.

Ukoliko u međuvremenu dođe do bilo kakve promene podataka koje ste uneli prilikom registracije, molimo Vas da što pre ažurirate Vaš korisnički nalog, odnosno da nas obavestite o nastalim promenama putem e-mail adrese prodavnica@ommade.rs.

Sigurnost. Prilikom registracije korisničkog naloga na OM Made Internet prodavnicu, Vi kreirate lozinku koju ste dužni da ne otkrivate drugim osobama. Vi ćete snositi odgovornosti za sve radnje na internet stranicama i porudžbine izvršene preko Vašeg korisničkog naloga.

Ukoliko Vam je poznato ili sumnjate da je nekom poznata Vaša lozinka, možete samostalno da resetujete lozinku i uputstva za promenu će Vam stići na registrovanu e-mail adresu. Ukoliko postoji bilo kakva sumnja da postoji propust u sigurnosti, OM Made internet prodavnica ima pravo da od Vas traži da promenite lozinku ili može da blokira Vaš korisnički nalog. Sve stranice OM Made internet prodavnice na kojim se vrši razmena poverljivih podataka (lozinka, plaćanje putem interneta i sl) zaštićene su upotrebom SSL sigurnosnog protokola (256-bitna zaštita podataka). SSL zaštitno kodiranje je standardna tehnologija zaštite podataka koja omogućava sigurnu razmenu podataka između Vašeg pretraživača i stranica OM Made internet prodavnice.

5. USLOVI KUPOVINE

Postupak i uslovi kupovine/prodaje robe putem OM Made internet prodavnice realizuju se kroz sledeće faze:

1. faza poručivanja;

2. faza registracije (opciono);

3. faza plaćanja;

4. faza dostave;

5. faza povrata/reklamacije robe.

5.1 PORUČIVANJE

Kupovinu preko OM MADE internet prodavnice možete izvršiti kao registrovani korisnici, ili kao gosti. Ukoliko ste postojeći korisnik, da biste obavili kupovinu potrebno je da se prijavite tako što ćete odabrati opciju “Prijava” (ili “Stari kupac?Kliknite ovde da se ulogujete” pre unošenja podataka za kupovinu) i uneti svoju adresu elektronske pošte i lozinku.

  • 5.1.1 Proizvodi i cene

Preko OM MADE internet prodavnice, kupac može da kupi sve proizvode koji su istaknuti na internet stranici u trenutku isporuke, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju pratećim deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“). U slučaju da Prodavac u tom trenutku nema neke od proizvoda raspoložive na stanju, obavestiće Kupca o tome u najkraćem roku slanjem poruke elektronskom poštom (e-mail) ili dostavljanjem obaveštenja na korisnički nalog.

Cene Proizvoda u OM MADE internet prodavnici su iskazane u srpskim dinarima (RSD), sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om).

  • 5.1.2 Pronalazak željenog proizvoda

Do željenog proizvoda možete doći pretragom putem glavnog menija, odabirom kategorije ili naziva proizvoda. Kada pronađete proizvod koji želite da poručite, kliknite na njegovu sliku kako biste ušli na stranu sa detaljnim prikazom. Željeni proizvod odabirom opcije „Dodaj u korpu“ ubacujete u svoju internet korpu u količini koju odredite. Ukoliko želite da kupite još proizvoda ponovite postupak. Nakon toga, imate opciju da rukovodite proizvodima u svojoj korpi odabirom opcije „Pregled korpe„. Kada ste završili sa kupovinom prelazite na opciju “Plaćanje”.

  • 5.1.3. Sadržaj korpe

Sadržaj korpe biće sačuvan i ukoliko napustite OM MADE internet prodavnicu, pa se vratite u roku od 48 časova. Kako se stanje proizvoda na lageru ažurira jednom u 24h može se desiti da željeni artikal u trenutku kada odaberete opciju “Plaćanje” nije više raspoloživ. U tom trenutku sadržaj korpe će se automatski osvežiti i Vi ćete imati informaciju o raspoloživosti željenih artikala.

  • 5.1.4 Poručivanje

Kada ste završili sa odabirom i dodavanjem proizvoda u korpu, naručivanje se nastavlja odabirom opcije „Plaćanje.“ Proizvodi se naručuju elektronskim putem. U ukupnu cenu obračunati su i troškovi poštarine. Odabirom opcije „Plaćanje„, otvara se polje u koje je neophodno da unesete detalje za naplatu (ime i prezime, naziv kompanije (opciono), adresa, broj telefona i adresa elektronske pošte) kao i da odaberete metod plaćanja (pouzećem ili uplatnicom). Odabirom opcije „Naručite“ poručivanje sa Vaše strane se smatra završenim. Porudžbina se smatra izvršenom kada Vam stigne potvrda Kupca da je porudžbina primljena od strane Prodavca na adresu elektronske pošte kojom ste se registrovali kao kupac, ili koju ste naveli kada ste porudžbinu izvršili kao gost.

Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da proverite junk folder ili folder za promocije. Ukoliko niste primili mail, ulogujte se na prodavnicu i proverite da li ste se registrovali sa ispravnom e-mailom adresom, kao i proverite da li je narudžba u korpi. U tom slučaju ponovo potvrdite porudžbinu. Nakon potvrde porudžbine korpa će se isprazniti, pa ukoliko niste primili nikakvu potvrdu, ponovite kupovinu.

Prodavac se obavezuje da će isporučiti sve poručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama prodavnice iz koje se isporučuje roba na adresu kupca. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da isporuči bilo koji od poručenih proizvoda, kontaktiraće kupca robe telefonom, e-mailom ili putem korisničkog naloga a u vezi sa zamenom proizvoda ili otkazivanja poručenog proizvoda. Svi ostali poručeni proizvodi biće isporučeni.

Nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima).

Realna vrednost poručene robe bez proizvoda kojih nema na zalihama prodavnice i sa ostvarenim popustom mora biti minimalno 500 dinara. U suprotnom dostava poručenih artikala neće biti moguća.

  • 5.1.5 Otprema robe

Poručena roba biće spakovana na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja poručene robe proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavljaču koji je robu dostavio, kao i da odbije preuzimanje isporučene robe na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko naknadno primeti oštećenja na robi i robu nije vratio dostavljaču, kupac je dužan da neispravnu robu ne baca, već da kontaktira OM Made internet prodavnicu u najkraćem mogućem roku, kako bi robu preuzeli skladno dogovoru sa kupcem. U ovom slučaju, kupac je dužan da dostavljaču vrati i fiskalni račun.

Proveru ispravnosti porudžbine vrši kupac, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.

Prodavac zadržava pravo da odbije dostavu poručene robe, ukoliko utvrdi kršenje ovih Opštih uslova sa kojima se kupac upoznao i koje je prihvatio pre same kupovine.

  • 5.1.6 Dostava

Prodavac se obavezuje da će kupcu dostaviti poručene proizvode na adresu koju je sam naveo. Međutim, Prodavac ima pravo da poručene proizvode kupcu dostavi samo do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko je adresa dostave u stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan da dostavi robu kupcu ispred ulaznih vrata stana, već ispred ulaza u stambenu zgradu.

Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije, putem dostavne službe City Express. Troškove isporuke robe snosi kupac, koji iznos će biti obračunat prilikom same porudžbine i plaćanja.

A) Plaćanje putem naloga za uplatu

Biranjem ove opcije, Prodavac će Vam na e-mail adresu poslati neophodne podatke za vršenje uplate cene putem naloga za uplatu, koji se može izvršiti kod ovlašćenih institucija i firmi, ili putem online bankinga;

B) Plaćanje pouzećem

Biranjem ove opcije, Kupac će ukupan iznos cene platiti u gotovini pouzećem, dostavljaču.

  • 5.1.8 Dostavljanje Proizvoda

Sve porudžbine se dostavljaju kurirskom službom City Express, svakim radnim danom od 09h do 21h, a subotom i nedeljom od 09 do 15h. Dostava je moguća najranije sledeći dan od dana porudžbine ukoliko je roba poručena do 12h. Ako je roba poručena nakon 12h, dostava će se obaviti u 48h. Prodavac ne može da garantuje za rok i datum isporuke nakon predaje paketa kuriru. Na rokove isporuke se primenjuju pravila i politike poslovanja City Express kurirske službe.

Jedan kupac može kreirati isključivo jednu porudžbinu u toku jednog dana. Kreiranje većeg broja porudžbina, smatraće se kršenjem uslova i pravila i može rezltovati blokadom korisničkog naloga i neisporukom odabranih artikala.

  • 5.1.9 Odustanak od kupovine (povrat)

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača kupovina putem naše onlajn prodavnice smatra se prodajom na daljinu. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – drugi zakon). Jednostranim raskidom kupac se oslobađa ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povrata robe. U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca. Iznos plaćenih proizvoda biće vraćen kupcu u najkraćem roku a najduže u roku od 14 dana od dana vraćanja proizvoda, isključivo putem uplate iznosa na tekući račun kupca, koji je kupac naveo u “Odustanku od kupovine” ili “Reklamacionom listu”.

Trgovac može da uskrati povrat novca ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju usled neadekvatnog ili nepravilnog rukovanja istom od strane potrošača. Prilikom povrata robe istu je potrebno vratiti u ispravnom stanju, nekorišćenu i u originalnom pakovanju na kome ne sme biti oštećenja, sa fiskalnim računom. Kupac je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka gore navedenog roka od 14 dana. Troškove vraćanja robe i novca snosi isključivo kupac, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.

Reklamacija robe

Kupac ima pravo da izvrši reklamaciju kontaktiranjem Prodavca putem e-mail adrese: prodavnica@ommade.rs ili pisanim putem na adresu sedišta Prodavca: „OM Made“ d.o.o. Sirig, Dobrovoljačka bb, 21214 Sirig.

Reklamacije su dozvoljene u sledećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije poručena;
  • Isporuka robe koja nije saobrazna robi koja je poručena;
  • Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu;

Prilikom preuzimanja pošiljke, kupac je dužan da u prisustvu kurira proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko kupac Prodavcu dostavi ispunjen formular za reklamacije (putem pošte na adresu sedišta ili e-mailom). Prodavac će u najkraćem mogućem roku uzeti u razmatranje kupčevu reklamaciju, te ga obavestiti o ishodu. U slučaju usvojene reklamacije i vraćanja proizvoda, Prodavac će izvršiti povrat novca kupcu u najkraćem roku a najduže u roku od 14 dana od dana usvojene reklamacije i vraćanja proizvoda, isključivo putem uplate iznosa na tekući račun kupca, koji je kupac naveo u “Odustanku od kupovine” ili “Reklamacionom listu”.

Naš formular za reklamacije možete preuzeti ovde.

6. INTELEKTUALNA SVOJINA

Sadržaj prikazan na Internet stranici www.ommde.rs vlasništvo su Prodavca i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti Prodavca. Sve informacije dostupne na Internet stranici www.ommade.rs isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima. Za svako komercijalno korišćenje sadržaja na OM Made internet stranici kontaktirajte OM Made doo Sirig putem e-mail adrese marketing@ommade.rs

7.OPISI I SLIKE PROIZVODA

Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da koristi što verodostojnije fotografije artikala, međutim nije u mogućnosti da garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni i pouzdani. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka koji su navedeni na Internet stranici www.ommade.rs, tj. objavljenoj deklaraciji, kupac ga možete vratiti u nekorišćenom stanju po proceduri sa sajta Odustanak od kupovine/reklamacije, a Online prodavac će izvršiti povraćaj novca.

8. DOSTUPNOST OM MADE INTERNET PRODAVNICE

Prodavac nastoji da Vam da najbolju moguću ponudu usluga, pri čemu ne može garantovati da će usluge na internet stranici www.ommade.rs odgovarati Vašim potrebama. Prodavac takođe nije u mogućnosti da garantuje da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dodje do greške, molim Vas da je prijavite našem Kontakt centru na 021/849-788 ili na e-mail prodavnica@ommade.rs kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.

Prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. Pristup na internet stranice OM Made internet prodavnice ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja, kao i u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje nastojimo da otklonimo u najkraćem roku. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja Internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna, o čemu će svi korisnici i kupci biti obavešteni.

9. EKSTERNE USLUGE

Usluge koje Vam pruža OM MADE internet prodavnica ne uključuju troškove koje snosite korišćenjem računarske opreme i druge elektronske uređaje, niti usluge za pristup našim stanicama. Prodavac nije odgovoran za troškove koji nastanu upotrebom telefona, interneta ili za bilo koje druge troškove koji mogu nastati prilikom poručivanja ili pregleda naše internet stranice.

10. POVEZANE INTERNET STRANICE

Internet stranice OM MADE internet prodavnice sadrže linkove za pristup internet stranicama trećih strana i materijalima na tim stranicama, koji su izvan kontrole Prodavca. Korisnici internet stranicama trećih strana pristupaju na sopstvenu odgovornost i Prodavac neće snositi odgovornost za sadržaj na internet stranicama trećih strana.

Deo internet stranica OM MADE internet prodavnice uključuje mogućnost oglašavanja trećih strana, i oglašivači su odgovorni za usklađenost svojih marketinških materijala sa propisima. Prodavac nije odgovoran za bilo kakvu neusklađenost ili nepravilnost marketinških materijala trećih strana.

11. IZMENE I DOPUNE OPŠTIH USLOVA

Kako bi internet prodaju svojih proizvoda unapredio i konstantno usklađivao sa zakonskim pravilima, Prodavac zadržava pravo da u bilo kom trenutku, ukoliko to smatra potrebnim, vrši izmene i dopune Opštih uslova. Sve izmene Opštih uslova stupaju na snagu objavljivanjem na internet stranicama OM Made internet prodavnice. Ukoliko nastavite da koristite internet stranice OM MADE internet prodavnice i usluge koje pružamo na njima, smatraće se da ste saglasni sa izmenjenim Opštim uslovima. Prodavac neće snositi odgovornost za posledice proizašle iz promene internet sadržaja, osim ako zakonom nije predviđeno drugačije.

U slučaju da se ne slažete sa našim Opštim uslovima, molimo Vas da odmah prestanete sa korišćenjem internet stranica OM Made internet prodavnice, te Vas molimo da nas kontaktirate putem e-maila na adresu prodavnica@ommade.rs, pozivom našeg kontakt centra 021/849-788 ili pisanim putem slanjem pisma na adresu Dobrovoljačka bb, Sirig, kako bismo Vas izbrisali iz baze kupaca OM Made internet prodavnice u najkraćem roku.

12. NEISPORUKA ROBE

Prodavac zadržava pravo neisporuke porudžbine u svakom trenutku ukoliko postoji sumnja na zloupotrenu ili kršenje neke od odredaba Opštih uslova ili relevantnih propisa. Sumnja na zloupotrebu ili kršenje neke od odredaba Opštih uslova povlači sa sobom brisanje kupca iz baze OM Made internet prodavnice i onemogućavanje novih porudžbina. Prodavac takođe zadržava pravo neisporuke porudžbine u svakom trenutku ukoliko postoji sumnja koja ukazuje na to da bi isporukom robe moglo doći do ugrožavanja fizičkog ili psihičkog integriteta zaposlenih koji vrše isporuku robe.

13. MERODAVNO PRAVO I NAČIN REŠAVANJA SPOROVA

Na ove Opšte uslove i online trgovinu primenjuju se Zakon o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) i drugi relevantni propisi Republike Srbije.

U slučaju spora između prodavaca i kupca, prodavac i kupac će nastojati da mirnim putem reše spor. Ukoliko mirno rešenje spora ne bude moguće, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda prema mestu prebivališta kupca (potrošača).

14. KONTAKTIRAJTE NAS

U slučaju da imate pitanja u vezi sa odredbama ovih Opštih uslova, načina i uslova kupovine preko naše OM MADE internet prodavnice, molimo Vas da nas kontaktirate bez ustručavanja putem e-maila na adresu prodavnica@ommade.rs, pozivom našeg kontakt centra 021/849-788 ili pisanim putem slanjem pisma na adresu Dobrovoljačka bb, Sirig, kako bismo Vam u najkraćem roku izašli u susret i pomogli.


Za kupovinu Nutribella keksa sa belgijskom čokoladom u pakovanju od 1 kg,

na poklon vam stiže rokovnik za crtanje i pisanje.